Monday 11 November 2013

' 1st Giveaway by Huda '

Assalamualaikum,

Disebabkan ada masalah sikit untuk copy code yang diberi dalam " 1st Giveaway by Huda, (entah kenapa blog saya jadi bermasalah bila saya copy code tersebut @ mmg tuan punya blog ini tak pandai buat..huhuhu). Oleh itu, saya terpaksa delete balik entry GA tersebut dan buat yang baru. Kali ini saya terpaksa buat entry backlink sahaja. Maafkan saya ya, adik Huda.


klik banner untuk join!

Antara hadiah yang ada : Novel, Kain Cotton, Topup, shirt, beg, Ice Watch, Kawaii Brooch, Contact Lens,  Notebook, Catchy Choo, Lipstick dan banyak lagi.

Tarikh tamat : 11 November 2013

P/s : Maaf atas kesulitan, kalau penyertaan ini tidak memenuhi syarat sebenar, saya terima. Mungkin bukan rezeki saya..:)

With Love,
Izzati Aisyah

3 comments:

  1. Thanks join! Good luck :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u are welcome, adik!
      Thank sbb terima penyertaan ini..harap2 boleh menang..Amenn..<3

      Delete
  2. singgah sini :)
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2013/11/bilik-mandi-rumah-iblis.html

    ReplyDelete