Wednesday 16 July 2014

Happy 1st Anniversary TJOML!

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, kalau nak diikutkan hari nie dah masuk ramadan yang ke-18. Sudah separuh perjalanan kita dalam menempuhi bulan yang penuh barakah ini. Ramadan pada kali ini mungkin ramadan yang terakhirku di rumah. Yelah, tak lama lagi aku dah nak msuk Universiti. Maybe tahun depan akan berpuasa di perantauan pula jika dipanjangkan umur. Manalah kita tahu kan? hehehe

Sebenarnya, aku terlupa sesuatu mengenai blog ini. Sorry bangat! Dalam duk ralik dengan kegiatan seharian sampai terlupa tarikh yang begitu bermakna untukku. 14/7/2013 bersamaan 5 Ramadan 1434H. Tarikh keramat yang membawa aku ke dunia blogger, yang tak pernah aku berfikir langsung untuk masuk ke "dalamnya". (ayat sastera sangat kau ya Zati) hahaha...

Dan kebetulan pula tarikh itu jatuh pada hari Isnin baru2 ini. 14/7/2014 bersamaan 16 Ramadan 1435H. Yup, jatuh pada bulan yang sama iaitu Ramadan. Kebetulan yang cukup indah bagi aku. Hanya 2 patah kata yang aku nak cakap kepada korang semua iaitu TERIMA KASIH.

TERIMA KASIH sebab sudi follow blog aku yang tak seberapa ini.
TERIMA KASIH sebab baca penulisan aku yang kadang-kala merapu meraban
TERIMA KASIH sebab sudi meninggalkan komen di blog ini.
TERIMA KASIH sebab sudi bertanya bila nak update blog lagi.
TERIMA KASIH sebab sudi berkongsi hal2 mengenai dunia blog.
TERIMA KASIH sebab sudi memilih aku sebagai rakan blogger korang.
dan banyak lagi TERIMA KASIH yang tak dapat aku senaraikan di sini.
I LOVE YOU ALL VERY DEEP!

Aku juga nak mohon maaf sekiranya ada mana2 entry yang aku karang di dalam blog ini menyinggung hati dan perasaan korang ketika membacanya. Kot lah ade entry yang aku tulis untuk menegur tapi x kena pulak cara teguran tu dengan korang. Janganlah ambil hati tau. Maklumlah aku nie bukan manusia yang sempurna pun. Banyak kekurangan yang perlu diperbaiki. Dan kalau ada entry yang menghiburkan hati korang, aku ucapkan lagi TERIMA KASIH sebab tersenyum ketika membacanya. (owh, perasan sekali sekala tak pe kan? hehehe)

Ada sesetengah blogger tu, kalau first anniversary die buat contest biasanya tapi aku tak buat kot. Tak pandai nak manage. Maklumlah baru setahun jagung dalam dunia blog nie. Kalau aku join contest orang tu pandailah...hehehe. Ada juga yang suruh aku hias blog aku nie supaya meriah sikit tapi aku mana pandai tapi dalam hati tu teringin gak nak hias blog nie. Siapa rasa nak sponsor untuk cantikkan blog ini?hahaha..just kidding...:) Nanti2lah aku fikirkan macam mana. Biarlah blog ini begini dulu.

Aku takde rasa nak kejar glamer or nak dikenali seantero dunia, kalau korang sudi jenguk dan baca entry aku yang merapu meraban kat sini pun dah ok sangat2. Ku adalah seorang yang low profile. (tak menahan ayat!) hahaha.

Ok, sampai disini sahaja sesi menulis ucapan ala2 menang award gitu. Ampun maaf dipinta kalau ade kesilapan bahasa dalam entry kali ini. Just nak bagitahu blog nie dah berumur setahun! Kalau baby umur setahun dah boleh berjalan dah kan? hehehe...Aku harap lepas nie aku boleh update kisah2 menarik kat tempat baru pula. Doa2kanlah aku supaya dapat masuk universiti ya. Tengok orang masuk U dalam hati pun teringin nak ke sana. Sambung degree pula. Semoga Allah permudahkan. Aminn.


(cam biasa cilok gambar nie dekat pak cik google)

p/s : Sorry, terlupa. Ingat nak update entry nie masa hari Isnin tapi dah terlajak ke Rabu. Kalau ikutkan dah masuk 1 Tahun 2 Hari dah nie tapi takpelah...Bak kata orang putih, Better Late Than Never. Ahaks! Semoga berjumpa lagi di lain entry. Selamat bersahur dan Selamat Berpuasa ya semua. Love you all so much~

Boleh terjah first entry blog aku di sini ya : Coretan Rasa Hati 

With Love,
Izzati Aisyah

No comments:

Post a Comment