Sunday 27 July 2014

Kad Raya 2014 - Part 1

Assalamualaikum,

Patutnya entry kali nie dipost lebih awal sebelum ucapan raya tapi dah terlajak wish ucapan raya dulu semalam. But it'okay. Mana2 dulu pun boleh kan...hehehe. Alhamdulillah, tahun nie pun aku still dapat kad raya daripada geng2 novel, penulis dan juga blogger. Terima kasih sebab sudi bagi aku kad raya itu. Mesti korang perasan tajuk kat atas tu siap ada "part 1" bagai. Yelah, sebab masih ada lagi kad raya yang belum sampai. Yang tu kena tunggu sampai dulu selepas abang man cuti raya nanti. Baru boleh aku update yang "part 2" pula. (kasi can abang man nak beraya sama, hahaha)



Inilah kad raya yang "menyinggah" dahulu ke rumahku pada bulan ramadan tahun nie. Semua ada 8 keping. Kalau dalam entry tahun 2013 aku tunjuk sekeping-sekeping kad raya tapi kali nie aku ambik gambar sekali harung jelah. Jimat masa sikit..hehehe

Kepada:

1. Kak Nur Zakiah Abd Halim - geng novel
2. Kak Maslina Omar - geng novel
3. Kak Hayati Ahmad - penulis
4. Mama Rogayah Abdullah - mama angkat/geng novel
5. Uncle Hussaini & Aunty Mariani - uncle & Aunty/geng novel
6. Kak Tasha Aqisha - blogger Tasha Aqisha (first time dapat daripada geng blogger)
7. Kak Ateh Ain - geng novel
8. Kak Norafidah Samad - geng novel

Terima kasih banyak2 untuk kad raya korang yang cantik2 dan kata2 yang bermakna di dalamnya. Semoga jalinan ukhwah kita berpanjangan. Salam kosong-kosong ya. Love u all always.




Dan yang ini pula, sememangnya bukan kad raya tapi gift inilah yang ditunggu-tunggu setelah sekian lama daripada novelis Syamnuriezmil. Ini gift untuk review novel Suami Tanpa Cinta dan PA Untuk Dia. Hah! kalau korang rajin review novel2 kak syam, akan dapatlah gift2 nie semua. Thanks sis! Akhirnya dapat jugak gift nie pada bulan ramadan. Love you so much!

Ok, sampai di sini sahajalah coretan aku kali nie. Tunggu kisah selanjutnya kalau mood aku nak menulis menjelma nanti. Selamat bercuti dan beraya bersama keluarga ya.

With Love,
Izzati Aisyah

No comments:

Post a Comment