Saturday 28 June 2014

Salam Ramadan 1435H

Assalamualaikum,

Maaf kerana membiarkan blog ini tak ter-update. Setiap bulan beberapa kali je aku jenguk blog. Maklumlah tiada cerita menarik untuk dikongsi. Dan mood malas juga membelenggu. Kalau tak, ade jugak aku masuk contest yg dianjurkan oleh blogger2 terkenal tu. Tak nampak blog ini macam terbiar je. uhuks!

Kali ini takde apa untuk dirungkaikan panjang lebar cuma nak ucapkan :


Selamat menyambut bulan Ramadan al-mubarak kepada semua pembaca blog TJOML yang beragama islam. Maaf ku pinta sekiranya ade entry2 yang aku post diblog ini mengguris hati dan perasaan anda2 semua. Sesungguhnya aku hanya insan biasa yang tak lari daripada kesilapan.

Semoga Allah menerima amalan yang kita lakukan pada bulan yang mulia ini. Puasa elok2 tau. Banyakkan beribadah dan memohon keampunan daripada Allah SWT. Mana tahu ini adalah puasa terakhir kita? Hanya Allah yang Maha Mengetahui. Kurangkan bercakap benda2 yang kurang baik. Banyakkan bersedekah. Senyum itu pun satu sedekah tau...;)


Jangan lupa niat puasa hari nie ye.


p/s : sumber gambar (pakcik google punye)

Sampai di sini sahaja ya. Kalau ade cerita untuk ditulis, adalah entry yang akan aku post di sini. Tengok keadaan..hehehe...Selamat berpuasa sayang2ku.

With Love,
Izzati Aisyah

No comments:

Post a Comment