Friday 4 January 2019

Preloved Novel #3

Assalamualaikum,

Ingat tak dua hari lepas dalam entry Wordless Wednesday #11 aku ada update hint untuk semua peminat buku? Haaa, inilah yang aku nak bagitahu sebenarnya. Aku akan sambung balik jual buku terpakai. Buku-buku yang aku beli dan baca 1 kali je. Kebiasaannya aku tak akan ulang baca dah bila dah baca 1 kali KECUALI bila aku betul-betul tak ingat  jalan cerita sebuah buku tu atau aku rindu nak baca balik. 😁 Tapi memandangkan sekarang keinginan untuk mengosongkan rak tu dah timbul, mohlah kita jual. Untuk duit poket sendiri gak. Ada kehendak yang lebih penting untuk aku penuhi.

Kali ini, aku akan update batch by batch jelah dulu sebab aku kena tilik satu persatu jugak buku tu sebelum jual. Harga ikut condition bukulah, macam biasa. So, korang yang nak beli buku ini boleh pm aku dekat fb iaitu Izzati Aisyah Md Nor  atau komen dekat bawah entry ni. Segala pertanyaan korang akan dijawab di fb.

Kalau korang nak tanya pasal novel lain yang korang nak beli pun boleh. Nanti aku cek kalau ada. Kalau tak, aku boleh bagitahu mana korang boleh dapatkan sebab aku kenal seller online yang jual novel di facebook. (semua trusted seller, jangan bimbang) Ada yang jual novel baru dan novel preloved. Nanti aku bagi link fb diorang.

Okey, ini dia novel yang aku nak let go;


Harga asal untuk mini novel dan pocket short story ni adalah

Aku Yang Dia Halalkan - SOLD
Dating Miss Millionaire - SOLD
I Choose You - RM10

Aku baca 1 kali je semua buku-buku di atas. Condition masih cantik lagi. Jadi, aku nak jual buku ICY & DMM dengan harga rm25 sahaja termasuk harga pos. Tak kira kau duduk dekat Sabah & Sarawak sekalipun, aku let go dengan harga yang sama je. Sinopsis boleh google sendiri ya.

*Penghantaran dibuat sekali sahaja dalam seminggu atau ikut keadaan semasa
*Bayaran dibuat melalui acc CIMB BANK SAHAJA. (sebab aku ada satu account bank saja untuk urusan jual beli ni.)
*No booking, please! 
*Kalau korang nak tengok novel-novel yang aku nak jual, korang boleh klik dekat Labels di sebelah kiri entry blog aku ni. Klik (Preloved Novel


With Love;

Izzati Aisyah 💋

No comments:

Post a Comment