Thursday 29 October 2015

#Throwback : Contest Mei

Assalamualaikum,

Okey, ni last contest yang aku join sebelum aku sambung belajar. Daripada grup Farah Husain gak untuk #giveaway September. Ni pun sempena kelahiran novel September yang memang dinanti-nantikan oleh semua peminatnya.



Korang dah baca? Kalau belum mmg rugilah sebab karya2 FH semua best2 tau.


Task untuk kali ni ialah nyatakan mana2 memorable quotes yang korang suka dalam novel ini. Kat bawah ni aku selitkan quotes yang aku minat tu ya.





#GiveawaySeptember

Memorable Quotes part 1:

"Everything I did, everything I said, it all comes from my heart. Never doubt that. - Nur Jazleen

Part 2 :

"Sometimes no matter how much you love someone, you can't hold on to them forever. People changed, so learn to live and let go." - Zayn Akmal

Part 3 :

"Kenapa September?" - Zayn Akmal

"Sebab saya jumpa cinta saya di bulan September. Cinta yang buat saya rasa hidup. Cinta yang membahagiakan saya. Saya hilang cinta saya di bulan September. Kehilangan yang berpunca daripada diri saya sendiri. Kehilangan yang membuat hati seseorang menderita. Kemudian saya temui kembali cinta saya di bulan September. Dan sekali lagi, sebab kebodohan saya, saya hilang sekali lagi cinta itu." - Nur Jazleen

"Kenapa nak ingatkan bulan yang bawa kesedihan dalam hidup awak?" - Zayn Akmal

"Sebab bulan yang sama juga bawa kegembiraan dalam hidup saya. So, I focus more on the happiness than the sadness." - Nur Jazleen

P/s : Part 1,2,3 adalah ayat2 yg saya akan ingat setiap kali terpandang novel September. Bagi saya itu merupakan 'simbolik' kisah mereka. Walau dilanda duka pada awalnya tapi tetap "Di penghujung hari...hanya bahagia yang dia cari."

-Me love Zayn & Jaz -

*****



Hadiah yang aku dapat. TQ again Kak Farah!

Okey. sampai di sini jelah ya aku berceloteh untuk hari ni. Jumpa lagi untuk next entry. Ape cerita lagi ya nak update? OH...pasal PBAKL 2015 yang super havocccc! Tunggu....

With Love,

Izzati Aisyah

No comments:

Post a Comment