Saturday 28 May 2016

Cabaran baru!

Assalamualaikum,

Hola! Tinggal seminggu lagi cuti sem. 1st ramadan ni aku dah start sem baru. Sem 3 you alls! Yang kan mempontang-pantingkan duniaku~ Eh, mcm lagu Hazama jer..huhuhu
Agak mencabarlah jugak sem kali ni. Ada subjek killer...bukan 1 tapi 2, 3 dan 4...sighh! Sabar jelah kan, hidup ni kalau takde cabaran mana datangnya keindahan. Tak gitu?

Aku tak tahulah gaya mana nak hadap kali ni. Insya-Allah, cuba belajar untuk jadi lebih kuat walaupun...hati tak berapa nak sado. Please, doakan aku eh? Semoga sentiasa bersemangat melangkah ke alam baru. Sebelum terlupa, aku nak ucapkan selamat menyambut ramadan al-mubarak kepada semua pembaca belog ini. Saja wish awal2 sebab lepas ni aku dah tak menghadap belog dah. Jumpa lagi di lain entry(entah bulan bila lak aku pun tak tau :p )



With Love,
Izzati Aisyah

No comments:

Post a Comment