Friday 7 August 2020

Preloved Novel #4

Assalamualaikum semua, 

Hari ni aku nak update novel yang nak dijual. Kebanyakan baca sekali je lepas tu simpan buat pekasam...hihihi

Kalau korang nak beli just pm aku dekat facebook or kalau dah tahu nombor aku boleh whatsapp terus. Cepat or lambat aku akan balas juga. Mohon bersabar sebab handphone bukan 24 jam pegang kat tangan. 😅


Okey, ni gambar novel yang nak dijual. 







Ada nota penting untuk korang ambil perhatian;

1. Kalau korang berkenan, pm kat fb dan nanti aku akan bagitahu kondisi novel tu macam mana sebelum korang beli.
2. Harga yang tertera belum masuk kos pos lagi. (Penghantaran guna POSLAJU sahaja)
3. Penghantaran hanya dilakukan sekali dalam seminggu atau mengikut keadaan. 
4. Bayaran dibuat melalui acc CIMB BANK SAHAJA. (Sebab aku ada satu je account untuk online banking. 
5. Booking hanya sah untuk 2 hari sahaja. Lambat bayar novel akan dijual dekat orang lain pula. 
6. Selamat membeli. eceehhhhhh...



With Love 

Izzati Aisyah 💋

No comments:

Post a Comment